niedziela, 18 września 2011

George R. R. Martin - Nawalnica Mieczy 01 - Stal i Snieg

"– Nie zrobią mi krzywdy – uspokoiła go. – To moje dzieci, Jorahu. – Roześmiała się, wbiła pięty w końskie boki i ruszyła w stronę tłumu. Dzwoneczki w jej włosach grały słodką pieśń zwycięstwa. Jechała kłusem, potem galopem, a później cwałem. Wyzwoleni niewolnicy rozstępowali się przed nią.
– Matko – krzyczało sto, tysiąc, dziesięć tysięcy gardeł. – Matko – śpiewali, dotykając palcami jej nóg. – Matko, matko, matko!"


Połowa dostępnej sagi już za mna;). Na razie jest super. Do matki smoków mam największy sentyment.

15 komentarzy:

Sebastian pisze...

Dzięki za ten wpis.

Mateusz pisze...

Dobrze powiedziane!

Biuro rachunkowe ursynów pisze...

Trafiłem na tę stronę przez Google, nie powiem ciekawa :)

Kostka brukowa lublin pisze...

Ostatnio czytałam coś zupełnie innego.

Badania usg szczecin pisze...

Fajne posty.

Biuro rachunkowe Szczecin pisze...

Dobra puenta.

Anonimowy pisze...

We absοlutely love yοur blоg anԁ fіnd a
lot оf youг post's to be what precisely I'm lоοking for.
Do yоu offer gueѕt writеrѕ to write content in your сasе?
I ωoulԁn't mind writing a post or elaborating on a lot of the subjects you write regarding here. Again, awesome web site!

Feel free to surf to my page - buys hcg drops

Usg szczecin pisze...

Miły wpis. Dzięki.

Komputery używane pisze...

Ciekawe :) Odwiedź mojego bloga.

Mierniki temperatury pisze...

Nie jest to dobry wpis, ale ok

Stomatolog Kraków pisze...

Masz dobre zdanie na różne tematy.

أشرطة التحذير pisze...

Dobrze powiedziane!

Metale kolorowe pisze...

Czekam na następny wpis.

Anonimowy pisze...

Your mode of describing the whole thing in this paragraph is genuinely pleasant, every one
be able to without difficulty know it, Thanks a lot.



My webpage :: Fake Oakley Sunglasses

Anonimowy pisze...

I'm not sure why but this web site is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll check back later on and see if the problem still
exists.

my web blog :: nike air max 95