Drużyna A - The A-Team (2010)
Jedynie kronikarski obowiązek by wspomnieć o nim bo zacząłem go oglądać. Kuuuupa;)
2 młode wina - 2Bobule (2009)
Czeska komedia romantyczna. Sympatyczna, ale żadne fajerwerki.
Dziewczyny i chłopaki - Boys and Girls (2000)
Miałem wrażenie, że film kręcą studenci. Sami napisali dialogi, sami zagrali. Naiwne, a właściwie głupie. Nie polecam, choć to również komedia romantyczna.
Jutro będzie futro - Hot Tub Time Machine (2010)
Fajna komedia. Grupka dorosłych już przyjaciół przenosi sie w czasie do swych młodzieńczych lat. Miejscami nawet śmieszna.
7 Minut (2010)
Polskie kino sensacyjne. Obejrzałem jakieś 30 minut. Całkiem przyzwoity film, ale... czemu to tylko kopia "Wykolejonego" z J Aniston. Może dalej się coś pozmieniało. Zresztą co mnie to obchodzi. Może go przy okazji obejrzę do końca. Specjalnie nie polecam.
Czwarty stopień - The Fourth Kind (2009)
Bardzo lubię Mille Jovovich, ale ten horror o UFO to dobry jest do spania;))) A wszystko w tonacji paradokumentu. Również nie obejrzałem w całości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz